Force group

РЕБРЕНДИНГ ГРУПИ КОМПАНІЙ FORCE

Група компаній Force Group – це цікава синергія двох брендів: Task Force – агенство перекладів та Drive Force – транспортна компанія.

Завданням ребрендингу було оновити бренди існуючої структури. Розробити єдину гнучку айдентику для усієї групи компаній. Відокремити компанію Task Force від конкурентів та розробити новий підхід до комунікації.

Спочатку ми проаналізували сферу, в якій надаються послуги перекладів. Помітили, що майже всі компанії не мають чіткого позиціонування, перекладають "все для всіх" і зберігають статус звичайних "бюро перекладів", у яких і документи на візу перекласти, і курсові з рефератами...

Разом із командою Force визначили, які типи клієнтів та сфери їх бізнесу максимально перспективні та цікаві.

Для того, щоб ефект позиціонування був відчутним, потрібно було відсікти всі зайві напрямки, в яких раніше надавалися послуги. Однак все вдалося.

Оновлений бренд професійної команди Task Force:


"10 років перекладаємо для юристів, фармацевтичного бізнесу і міжнародних організацій".


Звуження позиціонування спрацювало. Task Force — це експерт із вузькою спеціалізацією, на яку реагують "свої" клієнти. А нова гнучка айдентика передає суть брендів та меседжи, які у них заклали.

Компанія впевненими кроками йде до першого місця в категорії.
З чого все починалося.
Старі логотипи брендів групи:
До чого ми прийшли разом:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Поговоримо про ваш проєкт?
← ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА
Ребрендинг фотостудії "Щастя"
НАСТУПНА РОБОТА →
Брендинг сервісу флористики MIRUM