La Gelateria Italiana

ДИЗАЙН УПАКОВКИ МОРОЗИВА

Розробили дизайн упаковки лінійки морозива Premium Gelato. Графічна концепція проста і впізнавана. Морозиво ручної роботи у мінімалістичній упаковці вигідно виділяється на товарних полицях.

Також, ми помітили, що візуалізації ягід та фруктів на етикетках морозива у конкурентів преміум лінійки, зникли. Саме тому ми переосмислили та застосували це рішення.
Такий підхід сприяв створенню простої й зрозумілої ідентифікації продукту і смаку.

Прозора тара та етикетка розфарбовуються кольором самого морозива. Gelateria — впізнаваний бренд з інноваційним продуктом на ринку. Шукайте у супермаркетах вашого міста;)
Поговоримо про ваш проєкт?
← ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА
Ребрендинг фотостудії "Щастя"
НАСТУПНА РОБОТА →
Брендинг сервису флористики MIRUM