SKANDINAVIA

БРЕНДИНГ ТА САЙТ СЕРВІСУ ДОСТАВКИ ВОДИ

Для ТМ Skandinavia ми розробили бренд-платформу, позиціонування, дизайн бренду та сайт.

Спочатку ми проаналізували цільову аудиторію. Провели декілька десятків глибинних інтерв'ю. Виявили головний аватар клієнта бренду, щоб найточніше зрозуміти, кому ми продаємо продукт. Чим цей аватар живе, що любить, що його турбує. Що для нього головне у продукті й сервісі.

Отримали багато відповідей. На основі даних провели декілька стратегічних сесій. Зафіксували напрям розвитку бренду на майбутнє.

В основі бренду Skandinavia полягає чітке та зрозуміле позиціонування: вода від преміального виробника без переплат.

Продукт за чесною ціною і сервіс, що дотримує слова.

Поговоримо про ваш проєкт?
← ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА
Ребрендинг фотостудії "Щастя"
НАСТУПНА РОБОТА →
Брендинг сервису флористики MIRUM