4PL

ЛОГОТИП ТА ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ КОМПАНІЇ

4PL — це персональний логістичний оператор. Саме персоналізований підхід до кожного клієнта став ключем позиціонування бренду.


Велика логістична компанія побудувала свої процеси так, що комунікація нагадує спілкування з помічником, який закриває всі потреби з питань логістики.
Проаналізувавши конкурентів, обрали сміливий і дзвінкий колір логістів. Також застосували масивність, динаміку і простоту знаку, що типово для великих гравців даного напрямку.

Основний меседж знаку, як і компанії у цілому, — розв'язування задач у всіх 4х областях логістики. 4PL. Це ми і вирішили підкреслити, обминаючи, разом з тим, класичні образи логістичних логотипів.

✓ Підбір та координування постачальників, що включає: тендери, закупівлі, контроль рахунків.

✓ Управління внутрішніми і зовнішніми змінами.

✓ Операційне управління: управління заявками, планування, відстеження, моніторинг рахунків.

✓ Плани щодо продуктивності та зниження витрат.

Разом з тим, знак розкриває ще один зміст — інверсивний образ 4-х контейнерів для вантажоперевезень.
Поговоримо про ваш проєкт?
← ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА
Брендинг компанії Сryo System Service
НАСТУПНА РОБОТА
Ребрендинг та позиціонування бренда одягу MAREONI