mareoni

РЕБРЕНДИНГ ТА ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДА ОДЯГУ

До нас звернувся бренд MAREONI з завданням перебудувати бренд, щоб він був виразнішим і більш характерним. Розробити позиціонування, яке підкреслить унікальність бренду і філософії. На підставі нового позиціонування розробити дизайн, який буде доносити сутність бренду.

MAREONI — це бренд дорогого та якісного одягу з трикотажу. Впізнавані класичні силуети створюють фірмовий, сексуальний і вишуканий образ.


Позиціонування
Якісна пряжа, увага до деталей, унікальні лекала. MAREONI про жіночність, красу, комфорт і сексуальність поза швидкоплинних трендів. MAREONI — класика, але не проста класика, це класика без "нафталіну", переосмислена ... нова ... актуальна класика.

MAREONI — актуальна класика щодня.

Актуальна — додаємо позитивне забарвлення слову класика, щоб донести сутність переосмислення класичних концепцій.

Щодня — підкреслюємо практичність і акцентуємо увагу на тому, що у лінійці є моделі як на холодну пору року, так і літні колекції.

Поговоримо про ваш проєкт?
← ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА
Позиціонування, логотип та айдентика логістів 4PL
НАСТУПНА РОБОТА
Ребрендинг для імміграційного адвоката з Майами SHAMAYEV BUSINESS LAW