AluOne

РЕБРЕНДИНГ ЗАВОДУ КОМПОЗИТНИХ МАТЕРІАЛІВ

AluOne — завод з виробництва облицювальних композитних матеріалів високої якості. Ми розробили неймінг і брендинг для групи компаній.
Асоціація з хімічним елементом Al акцентує увагу на приналежності до галузі (Алю — ключовий корінь у назві компаній, які мають цю нішу).

Назва легко вимовляється, а завдяки червоному кольору і простоті форм — легко запам'ятовується. AluOne — новий лідер індустрії композитних матеріалів.

Вибір червоного кольору, як основного, був обумовлений тим, що фірмові кольори компаній-конкурентів у більшості представлені у металевих і холодних відтінках. Завданням було виділитися з їх ряду і стилістики, що застосовуються у ніші.


НЕОБХІДНО БУЛО СТВОРИТИ МІНІМАЛІСТИЧНУ КОНЦЕПЦІЮ: ЗРОЗУМІЛУ, БЕЗ УСКЛАДНЕНЬ, З ПРОСТИМ І ВИРАЗНИМ ШРИФТОМ. ВІДХІД У МІНІМАЛІЗМ.
За основу ми взяли асоціацію із зображенням хімічного елементу в періодичній системі Менделеєва. Аl, вписаний у квадрат, сприймається просто й однозначно. Проста буквиця легко читається, а виділений червоний куточок у формі одиниці надає бренду емоційності, виразності й стає його основним стилетвірним елементом.
Поговоримо про ваш проект?
← ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА
Ребрендинг юридичної компанії ASTERS
НАСТУПНА РОБОТА →
Ребрендинг мережі пекарень "ЧУДО ПЕКАР"