Чудо Пекарь

РЕБРЕНДИНГ МЕРЕЖІ ПЕКАРЕНЬ

Основним завданням ребрендингу стало створення оновленого, яскравого і впізнаваного образу для вже існуючого бізнесу. Раніше бренд був представлений у коричневих відтінках і був непомітним серед конкурентів.

Більшість столичних пекарень раптом одночасно стали використовувати чорний колір у своїй айдентиці. Відтак, багато з них почали виглядати як торговельні точки однієї мережі. Змазалася чітка ідентифікація брендів: відрізнялися тільки формати і займані торговельні площі.

Під час роботи над ребрендингом "Чудо Пекар" ми вирішили навмисно обрати яскраві кольори фірмового стилю, оскільки розуміли, що теплі тони позитивно вплинуть на оновлення бренду.

Основою концепту стала емоційна складова — ми хотіли передати відчуття затишку, тепла, привітності та гостинності. Яскрава впізнавана айдентика і запах свіжого хлібу викликають яскраві позитивні емоції.

Червоний колір і характерна айдентика покликані максимально виділити пекарні з невеликою площею у вуличному трафіку. А фірмовий інтер'єр, що складається з готових модулів, легко адаптується під будь-які плани приміщень невеликої площі.
Поговоримо про ваш проєкт?
← ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА

Ребрендинг заводу композитних матеріалів ALUONE
НАСТУПНА РОБОТА →
Ребрендинг логістичної компанії PARTNER TRADE