armonia

РЕБРЕНДИНГ ВИРОБНИКА ВЕСІЛЬНИХ СУКОНЬ

Вишуканість з акцентом на унікальність. Лінія суконь від "ТМ Armonia" — це щось особливе, те, що руйнує стереотипи.

Нова філософія весільного вбрання формує свіжий погляд на сукні, в яких є душа.

Для нас було важливим зберегти впізнаваність бренду для вже існуючих клієнтів. Разом з тим, ми намагалися освіжити фірмовий стиль і зробити його максимально привабливим для потенційних покупців.
Ми детально вивчили ринок і визначили основні тренди.
Стара версія морально застаріла: елементи декору та в'язь стали "липкими", ускладнювали сприйняття й ідентифікацію бренду.
Ми вирішили знайти компроміс між старим стилем і новими трендовими течіями. Повернули шрифт із зарубками, переосмислили розміщення, зрозумілість і настрій. Даний концепт для нас став перехідним між класикою і прийомами нової айдентики. Збереглася ніжність і витонченість колишніх форм, доповнена виразністю і мінімалізмом нових віянь.
Поговоримо про ваш проєкт?
← ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА
Ребрендинг консалтингової агенції CITY PROFIT
НАСТУПНА РОБОТА →
Ребрендинг юридичної компанії ASTERS