CityProfit — консалтингова агенція практиків. Саме практика і впровадження — їх точка відмінності від сотень конкурентів. Як і у будь-якому бізнесі, головне — правильні акценти.
Ми повністю переосмислили підхід до графіки.
Наше завдання — створити простий, максимально впізнаваний елемент, за допомогою якого можна було б брендувати будь-який носій. Символ повинен розставити потрібні акценти у комунікаціях з відтінком емоційності.
Стара версія логотипу. Складна і важка, абревіатура читається неправильно "OP". Вся ідентифікація бренду була пов'язана лише з логотипом.
Підбираємо метафору бренду. Зупиняємося на тому, що правильний акцент — запорука успіху. Виділяти важливе — головна навичка в епоху глобальної інформатизації. Саме акцент — це асоціація з брендом CityProfit.
Символ акценту — дуже впізнаваний. Легко застосовується у будь-якому контенті і робить його брендовим. Ми додали до нього щільний зрозумілий шрифт. Наразі образ став упевненим і фундаментальним.
Новий символ можна використовувати як із буквицею, так і без неї, в абсолютно довільній формі. Брендувати слогани, цитати, спонукання до дії — будь-яку фразу можна перетворити у рекламну, застосувавши фірмовий символ.