HANDS

БРЕНДИНГ СКЛАДСЬКОГО СЕРВИСУ

HANDS — це перший міжнародний проєкт, який створив платформу для ефективної комунікації клієнта і мережі складів по всьому світу.


HANDS — це сполучна ланка, своєрідний міст між складною логістикою, складськими сервісами і підприємцями, які хочуть отримати швидкий і якісний результат від глобального складського сервісу.

Головна асоціація, яку активно використовують у створенні фірмового стилю і позиціонуванні в сфері логістики — з'єднання точок А і Б. Це просто і доступно описує метафору бренду.

Але ми пішли далі: концептуальною основою став емоційно насиченіший символ — об'єднання.

Всі сервіси нового покоління мають людські обличчя. Тому було важливо втілити ідею взаємодії людей як основи сервісу, у той час як IT-системи — це всього лише інструменти, що спрощують комунікацію.

HANDS — це руки, точніше, з рук у руки.

Ми почали пошук графічного вираження, основа - велика літера сервісу. Вона повинна стати впізнанним товарним знаком. Підбираємо форму і варіації, де втілена ідея об'єднання, передачі з рук в руки.
Є!
Ширина знака - динамічна, як ланцюжок послідовних комунікацій, яку проходить вантаж кожного клієнта.

Основна і допоміжна версії логотипу Hands з дескриптором.
Дивіться, як круто працює динамічна ширина логотипу. Об'єкти щоденного рутинного використання не гірше сувенірної продукції ...)))
Поговоримо про ваш проєкт?
← ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА
Ребрендинг ТМ виробника сухих будівельних сумішей NOVAPLAST
НАСТУПНА РОБОТА →
Ребрендинг консалтінгового агентства CITY PROFIT