Novaplast

РЕБРЕНДИНГ ТМ ВИРОБНИКА СУХИХ БУДІВЕЛЬНИХ СУМІШЕЙ

Ребрендинг компанії NovaPlast став для нас справжнім викликом, оскільки фірмовий стиль більшості виробників цього сегменту досить невиразний і стандартний. Наша глобальна мета — змінити ставлення до торгової марки та до продукту у цілому.

Компанія спеціалізується на виробництві сухих будівельних сумішей на основі вітчизняних та імпортних компонентів. Ми переосмислили старий концепт, виявили сильні й слабкі сторони графіки і, не втративши впізнаваності бренду, створили актуальний образ, що запам'ятовується.
Основною концепцією обрали асоціацію з творчістю. Ядро цільової аудиторії — будівельник, людина, що створює щось нове. ТМ NovaPlast пропонує використовувати свою продукцію як матеріал для творчості: як якісне борошно, що використовує досвідчений пекар, як насичені фарби, якими грає натхненний митець, як деревину, яка оживає у руках тесляра. Ми мислимо категоріями процесу, творчості й результату.

Ми допомагаємо знайти у важливій і важкій праці будівельників творчу складову та доповнити результат емоцією.

Будівництво — це творчість!

Поговоримо про ваш проєкт?
← ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА
Брендинг сервису флористики MIRUM
НАСТУПНА РОБОТА →
Брендинг складського сервису HANDS