flexdock

БРЕНДИНГ WAREHOUSE СЕРВІСУ З
НЬЮ-ЙОРКУ

Flexdock - компанія, що надає комплексні послуги зі зберігання та логістики у США.

Компаній, які надають сервіси зберігання – тисячі. А ще більше таких, що доставляють вантаж із точки А у точку B. Чим тоді можна відрізнятися на перенасиченому ринку?

Разом із Flexdoсk ми сформулювали виняткову особливість бренду: "Зручний партнер для e-commerce".

Завдяки власному fulfillment, Flexdock бере всю офлайн роботу інтернет магазинів на себе. Зберігання, перепакування, відвантаження, доставка вантажу до дверей покупця, повернення товарів та ін.

Комерсантам залишається лише займатися розвитком своїх товарів та магазинів. Про все інше подбає Flexdock.

Спираючись на нову стратегію, ми намагалися показати інноваційність підходу та сервісу. Передати прозорість та відкритість. Максимально відійти від асоціацій "брудних приміщень та недбало одягнених робітників".

Усе має бути чистим, мінімалістичним та акуратним. Словом, охайним. Дуже охайним. Ми повинні асоціюватись із білим комірцем поряд із іншими складськими приміщеннями та сервісами.

Погляньте, що у нас вийшло :)
Moodboard
Для візуалізації та затверждення стилю – зібрали такий мудборд, який доносив базову стилістику та настрій.
Поговоримо про ваш проєкт?
← ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА
SMART PLAZA POLYTECH Комунікаційна кампанія.
НАСТУПНА РОБОТА →
Ребрендинг и позиціонування MAREONI